
Wycieczka… i pamiątkowa fotka.

W hangarze…

Komar w barwach LOPP na starcie

Transport kołowy…

Komary 48/49 na starcie na Żarze. Z archiwum R. Witkowskiego

Komary 48/49 na starcie na Żarze. Z archiwum R. Witkowskiego

IS-B Komar 49 na starcie w towarzystwie Muszki

Komar 49 SP-736 na starcie na Żarze. Z archiwum R. Witkowskiego

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-982 o numerze seryjnym 141P z roku 1950

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

Komary 48/49 na starcie na Żarze. Z archiwum R. Witkowskiego

Bułgarski Komar „Albatros” z malowaniem Olimpiady 1936r.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

Szybowiec Komar wyprodukowany wczesną wiosną 1934r. o numerze rejestracyjnym SP-141 po starcie z gum.

Na starcie przy Komarze 48. Z archiwum R. Witkowskiego

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-982 o numerze seryjnym 141P z roku 1950

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

IS-B Komar 49 SP-985 w hangarze Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie przed zawieszeniem na ekspozycji.

Komar SP-141 po starcie ze „Szkoły Szybowcowej Aeroklubu Lwowskiego w Bezmiechowej”. Data na odwrocie 13/VII 1939. Fot. J. Solak


